Tuesday, October 23, 2012

わたしの冬休み!

 冬休み来る!




わたし は 冬休み に ちゅうごく へ かえります。ニューヨーク から 北京ダック まで です。はははははは!

I am going back to China during this winter break. I will fly from New York to Beijing. Hahahahahaha I just can't wait!







でも、わたしの フライト は  じゅうにがつ にじゅうごにち です。わたし は クリスマス に ひこうき で 祝うです。わたし は たいへんです。

But, my flight is on Christmas day. I can only celebrate Christmas on the plane... sigh..







北京ダック で ともだち に あいます。わたしは ともだち に 歓迎 のギフト むらいます。それから、ちゅうごくのホワイトスピリット と チンタオ ビール を のみます。わたしたち は カラオケ を 歌うです。










I will meet my friends in Beijing. I am expecting to receive "welcoming home" gifts from them. Then, we will drink Chinese baijiu and Qingtao beer together. Then we go to KTV to sing.













それから、ちち と はは に あいます。わたし は ちち と はは に ギフト を あげますよ。上海 と成都 へ いきます。

Afterwards, I will reunion with my parents. I will give them the gifts I brought from U.S. We will also travel to the cities including Shanghai and Chengdu. 








ホットポット を たべあます。わたし は ホットポット 愛しています。
I will eat hot pot. Hot pot is my love.

4 comments:

  1. Oh, your flight is on Christmas day?
    That's sad.
    In China,please spend a good time.

    ReplyDelete
    Replies
    1. はい。クリスマス の フライトは あまり たかくありません。And thanks! I am sure I will spend a good time in China!

      Delete
  2. ふゆやすみ、たのしそうですね!ちゅうごくのホットポット、わたしもたべてみたいです。しゃしんがすごくおいしそうです。クリスマスはひこうきのなかでも、そのあとがたのしみですね。TAむらい

    ReplyDelete
    Replies
    1. むらいさん、ありがとう!
      ちゅうごくのホットポット は Flushing in Queens とchina town in Manhattan に いますよ。
      クリスマスshould be fun if 客室乗務員 は きれいです。

      Delete